OUTFIT _280812

majica: american apparel, suknja: vintage, tenesice: h&m

bijeli bokser je bio u prolazu pa su fotke malo mutne. nisam se mogla sabrati i ostat mirna. :D

slavili smo koznu godisnjicu pa sam imala silnu zelju nositi pravu kozu. nista novo ili fejk. suknja je par godina starija od mene. ukradena drito iz maminog ormara, tocnije podruma. imam ju vec nekoliko godina, ali mi je trebalo vremena da shvatim kako ju nositi.

3 Comments on “OUTFIT _280812”

  1. Glorija says:

    ovo mi je zasad najdrazi outfit na blogu <3 super mi je sve :)
    kakve su to ushi na glavi? :misli:

  2. vanchaaa says:

    pregledala jos jednom sve. ovo je zbilja posebno. na drugu.
    mamina suknja ima neku drukciju pricu.
    tak da ovaj look dodajem uz onaj u trapericama i onaj u haljini svezanoj kravatom. al tesko je izabrat favorite, stvarno.

    :*


Leave a Reply

