OUTFIT_040912

haljina: religion, podsuknja: terranova, kravata: marni h&m, prsten: playround, cipele: irregular choice, ruz: illamasqua disciple

narandjasta narukvica koju konstantno nosim je uspomena na putovanje po sri lanci. jednu noc smo odlucili popeti sri padu. uspon je trajao oko 4 sata, spust malo manje. meni je sve bilo jednako tesko. u podnozju nas je presreo budisticki svecenik koji nam je zavezao ove narukvice za srecu. nisam praznovjerna, ali sad mi je taj komad tkanine toliko prirastao srcu da nemrem zamisliti da ga dobrovoljno skinem.

12 Comments on “OUTFIT_040912”

  1. Jeni Johnson says:

    You are rocking it girl, goth glam? You pull it off tastefully! :)

  2. T. says:

    divna si <3 :)
    i prekrasna je ta haljina…nisam ljubiteljica dekoltea, ali uvijek mi je divno na nekome vidjeti lagano otkrivena leđa…

    • otherskin says:

      hvala t. :)
      meni je sve vezano uz otvore na ledjima cisti seks :D dekoltei ni meni nisu napeti.

  3. samotna šetačica says:

    Haljina je prekrasna, a ti ju nosiš savršeno. <3

  4. Glorija says:

    wuhuhuhu drago mi je da je blog napokon tu :)
    krasna mi je ova haljinica bas, i kombinacija ruzha i kravate <3

  5. Bogomoljka says:

    Potpisujem Glo.
    haljina fantastican.
    ruz megablast.

  6. potpisujem samotnu, u potpunosti :)


Leave a Reply

