OUTFIT_140912

|rajf: topshop | vesta: handmade |suknja: DIY |tajice: h&m | cipele: dr. martens | torbe: topshop, forever 21 |

ovo zapravo nisu moje marte, neg od mog brata. deriste ih je dobilo nekad davno, još u osnovnoj skoli, obulo jednom, izgrebalo kapice, jer je tada to bilo ah tako moderno i kul, te zakljucilo da ga zuljaju i da ih nece vise nositi. potom ih je prozvakao moj bokser, ostavio tragove ocnjaka i otkinuo jednu rupicu na lijevoj cipeli. godinama sam bila uvjerena da su mi puno prevelike i da ih nemrem nositi. nedavno sam otkrila da se radi samo o jednom broju razlike i da su savrsene za kisu i blato.

pozdrav iz sarajeva :)

3 Comments on “OUTFIT_140912”

  1. T. says:

    Joj divno <3
    I potpuno sam oduševljena tvojim DIY sposobnostima, suknja je genijalna. :) Još mi reci da si i vestu naštrikala, i padam u nesvjest :)
    A i Sarajevo u pozadini nije uopće loše, premda je tmurno…

    • otherskin says:

      suknja je strasno traljavo izvedena, al mrzim parati pa zmirim na nedostatke. :D vesta nije moj rucni rad. pokusala sam nauciti kako se to radi gledanjem filmica na netu, al nije uspjelo :(

  2. […] Koliko god voljela nove, nepoznate i daleke krajeve, volim i putovanja po Balkanu. Volim to što ne moram pričati na engleskom, što je sve nekako poznato, a drugačije. Volim se i vraćati u gradove u kojima sam već bila i fotkati na ‘starom mjestu’. […]


Leave a Reply

