Male Fashion

Što je uopće muška moda? Što je uopće muškarac? Što je normalan izgled za takozvanog muškarca? To bi bila neka pitanja kojima si volim razbijati glavu. Ili sam volio, da budem određeniji. Do svog stava sam došao davno, i moram priznati da ga do sada još nitko nije poljuljao. Možda je razlog tome što ispravan stav ne postoji, pa zato niti ne mogu doći do krivog stava koji bi bio podložan promjenama. No, ostavimo se sada filozofije.

Daljnji će se tekstovi—pogađate—temeljiti na modi namjenjenoj muškarcima, a i svima onima koji se tako osjećaju.

Image
cc Panos Yiapanis / Arena Homme +
Sve što trebate znati o meni jest da sam samo još jedan zaljubljenik u modu. Usto me i privlače i nekonvencionalne stvari, što je možda i najbitnije u cijeloj priči. Neki bi ih nazvali i čudnima, no meni je svejedno.
Budući da je ovo moj prvi tekst kojeg objavljujem, nisam htio nikoga posebno izdvajati. Jednaku ljubav djelim prema Givenchyju kao i prema  Garethu Pught. Tu svakako spada i Rad Hourani, Owens, i još tko. Jean Paul Gaultier se, naravno, podrazumjeva… Uz mnoštvo drugih dizanjera koje sam zaboravio, govorit ću i o pojedincima. Radi se o muškarcima čiji stil odjevanja, začudno, ne odskače toliko od nekakvih konvencija; ali o svemu tome više u nadolazećim upisima.

Za kraj je tu par fotografija—jer, kakav je to blog bez fotografija—koji su meni zapeli za oko. Bez nekakvog posebnog redosljeda.

Image

cc Marcio Madeira / FirstView.com

Image

cc Monica Feudi / GoRunway.com
Leave a Reply

