OUTFIT_160912

majica, kisobran: h&m, suknja: SHS, vesta: Longo by James Long for ASOS

ne sjecam se vise svih detalja, osim da sam skroz mokra dosla na izlobu i da mi je petriza posudila svoj kisobran na odlasku. kisa kasnije vise nije padala, a ja sam ga zaboravila vratiti kad sam trebala.
tada jedini kisobran u kolekciji, a pritom još i sklopivi, zavrsio je u putnoj prtljazi. javila sam petrizi da ga vodim u zivot, na sto mi je odgovorila da ga slobodno zadrzim.  od tada je moj vjerni suputnik na svim putovanjima. u sarajevu smo bili nerazdvojni, a u aziji sam se povela za primjerom lokalnih zena i koristila ga kao suncobran. uvijek se super uklopi u ostatak putne garderobe. malo je potrgan, onako, zanemarivo.

2 Comments on “OUTFIT_160912”

  1. Glorija says:

    kul su mi sve te tockice skupa :D

  2. mantil je zakon. imam nešto jako slično, al tvoj je bolji :D


Leave a Reply

