OUTFIT_190912

majica: x nation, podsuknja: terranova, suknja: second hand + d.i.y., sandale: vivienne westwood anglomania for melissa, ruz: illamasqua kontrol

ovo je trece izdanje ove neobicno krojene suknje. kad sam ju dobila bila je zuckasta, poput platna. kad mi je to dosadilo ubacila sam ju u lonac s crnom bojom za tkaninu, ali se nisam pridrzavala uputa pa se boja nije primila ravnomjerno. spremajuci ispit iz umjetnosti 20. stoljeca, citajuci o umjetnicima, pravcima i pokretima, doslo mi je da uzmem svoj najdrazi alat, odbacene lakove za nokte, i isprobam pollockovu tehniku drippinga. :)

ne preporucujem pokusavati ovo kod kuce.

10 Comments on “OUTFIT_190912”

  1. samotna šetačica says:

    Prekrasna si. <3 :)
    I divna mi je DIY suknjica.

  2. Bogomoljka says:

    Prekrasna :srce:
    Apsolutno nista ne bih ni oduzela ni dodala.
    DIY projekt je fantastican – svrbe me prsti da upotrijebim svoje lakiće :D

    • T. says:

      Mogu samo potpisati ovo :) Hvala bogu da nemam lakova doma, jer bi odmah nešto stradalo :)

  3. otherskin says:

    hvala zene! :)
    bogmoljko, prst gore ak ces se iskusavat, al imaj na umu da neam pojma kak se ponasa u pranju, kak stari i to. ;)

  4. augustsdays says:

    OMG! You look so good, gorgeous !!!

  5. Glorija says:

    krasna si mi ovde <3 super ti je ova suknja-podsuknja ideja

  6. daa, moram i ja komentriat ode :D
    baš mi je super ovo! i svaka čast na domišljatosti, mami svakako! :D
    lipo ti stoji ovaj ruž

  7. ana says:

    presavršeno!

  8. ginger says:

    ovo mi je top!


Leave a Reply

