OUTFIT_230912

photo by me

photo by me

rajf, torbica, suknja: h&m, majica: asos, tajice: jadran, narukvica: hrelic, sat: nixon, suknja/bolero: second hand cipele: dr. martens ruz: illamasqua kontrol

izazov me podsjetio na dane srednjoskolskog stila, potakao na razmisljanja o vlastitoj stilskoj evoluciji i inspirirao za kombinaciju koju bih veceras pripremila da ujutro idem u skolu.
ovo su moje prve marte i u njima sam prohodala vise kilometara od svih svojih cipela. tretirala sam ih nemarno kao nezeljeno dijete. sad mi je zao.

9 Comments on “OUTFIT_230912”

  1. bome si revna :D

    baš je zanimljivo ovo, totalno pogođena prva slika za ugođaj
    rajf ti preslatko stoji

    • T. says:

      ne ne ne ne, nemoj je hvaliti što je revna, jer će se ulijeniti :) a ja baš guštam u njenim postovima :)

      sva si slatka, i ja obožavam te tvoje marte <3 i čak suosjećam i s pričom oko istih…ja sam negdje u 8. razredu osnovne (možda godinu kasnije, a možda i ranije, senilna sam već :)…) kupila svoje prve marte – od nekakve maslinaste tkanine, pa kao poderane na puno mjesta, sa šarenim uzorkom ispod…to je za mene bila investicija stoljeća, nezamisliva, ali nisam nikad bila dobra prema njima – a služile su me vjerno do fakultetskih godina, kad su negdje na drugoj-trećoj godini otkazale poslušnost – samo se poderala tkanina iznad pete. danas bi mi vjerojatno palo napamet da ih odnesem postolaru – ali tada sam samo bila beskrajno tužna, jer su me služile vjerno, a ja sam ih vukla i na kišu i na snijeg i svagdje :). ni prema ovim sadašnjim nisam baš dobra, a one me služe i duže…ali obećavam svečano da ću ih izvući iz kutije i nakremati kremom jedan od ovih dana…

      • :-X
        dobro, dobro..nema hvale više! :D

        mislim da je vrime da i ja napokon priuštim sebi marte. al baš sam tužna šta ne proizvode od svih modela br. 40 :(

      • otherskin says:

        samo vi mene hvalite, nemam ja nista protiv :D ucestalost uvelike ovisi i o dostupnosti fotografa. ;)
        marte su super investicija. ja bih si najradije svake sezone kupila jedan par. <3

  2. Nikolina says:

    konacno jos jedan blog (malo ih je) neopterecen trendovima, must have – ovima, tjednima mode…
    svida mi se bas taj osobni pristup i tvoja razigranost.

    • otherskin says:

      hvala :)
      iako, ovo do sad nije zaokruzena prica kako bi ovaj blog trebao izgledati pa se nadam da neces ostati razocarana u buducnosti ;)

  3. vanchaaa says:

    oblacna si ovdje.
    ali bas mi se svidjas oblacna. lijepe boje.

  4. samotna šetačica says:

    Obožavam kako naoko “nabaciš” razne komade, a sve se tako divno i neopterećeno stopi u cjelinu. <3
    Suosjećam s Martama. I moje su platnene (iste kao Xavine) završile negdje u smeću, a visoke roze – koje sam kupila iz neobjašnjive zaljubljenosti – ostale doma u ormaru, jer su im zime i sol na cestama totalno promijenile boju…
    Obećala sam samoj sebi da ću ovdje gdje sam trenutno nabaviti nove i paziti ih kao vjerne suputnice na kišama. :)

  5. Waterloo says:

    jesu li to one marte koje sam ti dofurala? Meni izgledaju kao i prvi dan kada sam ih nogama zatvarala u kofer :D


Leave a Reply

