MALE FASHION_John Bartlett S2013

Tjedni mode upravo se održavaju. Svi znamo za one u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu. No, pored njih se održavaju i manje poznati modni događaji koji nisu ništa manje zanimljivi. Onaj koji je meni zapeo za oko jest H-Couture održan 22. rujna u Los Angelesu.

H-Couture organizirala je The Humane Society of the United States (Humano društvo Sjedinjenih Američkih Država). Prva neobična stvar koj sam zametio jest da predstavljaju samo kolekcije koje nisu napravljena od životinjskih proizvoda. To uključuje krzno, kao jedan aktualni etički problem u modi; ali isto tako i kožu; vunu; svilu i perje. Promoviraju takozvanu savjesnu modu.

Za sada se možda i ne čini pretjerano zanimljivo, ali onda je na red došlo samo predstavljanje kolekcija. Prvenstveno mislim na Johna Bertletta čija me se kolekcija jako dojmila. Ništa ekstravagantno, a opet tako posebno. Obratite pozornost na remen i drvene naočale.

Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje.

Image

cc GQ.com
Image
cc GQ.com
Image
cc GQ.com
 Image
 cc GQ.com

4 Comments on “MALE FASHION_John Bartlett S2013”

  1. vanchaaa says:

    prekrasno. hvala ti na ovome.
    odusevljena sam i kolekcijom u estetskom smislu i konceptom savjesne mode. i to na razini organizacije citavog niza revija koje promoviraju takav ‘stil’ koji je ujedno stil zivota.
    vlastita savjest mi vec godinama nalaze da krenem od sebe, prvo od prehrane, kozmetike i testiranih proizvoda, a zatim sam ‘podvukla crtu’ i prestala kupovati ista od prave koze. sljedeci korak je vuna i eventualno svila (koja se zna naci u sastavu materijala, premda u malim postocima), radim i na tome :/

    i moram primjetiti da mi se jako svidja kako pises o modi, promisljeno, koncizno ali pogadjas u bit! veselim se sljedecim clancima.

    ovdje kod bartletta mi se izuzetno svidjaju teksture i prirodni materijali, njezni sivi tonovi i ‘meksa’ silueta, a opet se radi o muzevnoj kolekciji. njezno, suptilno i doista posebno.
    drveni okviri su genijalni! :)

    • black1888 says:

      Hvala na lijepom komentaru. :)

      Inače, ako trebaš pomoć oko prelaska, slobodno se javi na mail. Mogu reći da imam ponešto iskustva.

  2. Nikolina says:

    evo jos jedne zagrizene vec 20 godina. zovu me cangrizavom, dosadnom jer izvrcem i prevrcem svaki komad odjece koji dotaknem, a da mi se cini da je neka vuna u pitanju. tete u ducanu s cipelama ispitujem jel to koza, a one ponosno odgovaraju pa svakako da je koza. ja slegnem ramenima i kazem hvala i do videnja.
    to su samo neki isjecci iz mojega savjesnoga zivota.
    tako da me post odusevio u svakom pogledu – moralnom, estetskom…

    • black1888 says:

      Hvala. :)

      p.s. I meni se događa da netko ponosno ističe da se radi o pravoj koži, pa onda začuđeno gledaju kad se zahvalim i odem.


Leave a Reply

