OUTFIT_071012

ptrkrl_ ogrlica: nelly, bodi: h&m, top: all saints, hlace: hrelic, cipele: jeffrey campbell, ruz: illamasqua kontrol

black_ sako: h&m, kosulja: h&m + d.i.y, suknja: d.i.y., tajice: mango, ogrlica i torba: d.i.y., cizme: vegetarian shoes

10 Comments on “OUTFIT_071012”

  1. Bogomoljka says:

    preslatki ste!
    jedina zamjerka je da bi Blekiju mozda na to bolje isla maxi suknja od istog materijyala, al sve ostalo je :srce: divno.

  2. ginger says:

    first of all, sviđa mi se blog. koncept i fotografije. Zanimljiv mi je tvoj stil i obožavam da ljudi znaju nositi creepersice. Da, ja mislim da ih se treba znati nositi.

    Jedina stvar koja mi se ne sviđa je crni ruž za usne. Ja vjerujem da je tebi on ono što je meni crveni, ali nemogu se otarasiti od ideje da ga zamijeniš nekim drugim. To je to! :D

    • ptrkrl says:

      kripse su moje stikle. :D
      ne posjedujem crni ruz trenutno. :( ovo je uvijek isti ljubicasti, al nam je padao mrak pa su fotke mal tamne. :/
      zanimljivo je to s tim bojama na licu, ja se jedino s crvenim nemrem zamislit. izgledam si grozno. kao dijete koje se igralo maminom sminkom. :)

      btw, thx :)

  3. dolly says:

    kosa :OOoooo i ti sva, diiiivna. super je blog, sve mi se svidja pa ostavljam ovdje koment. ne znam gdje bi’ prije :)))

  4. T. says:

    Lijepi ste oboje, ali ti posebno :) i Black je simpa, ali se slažem s bogomoljkom da bi duža suknja bila bolja; a i on mi u ovom outfitu djeluje nekako prestrašeno, dok ti svoj nosiš frajerski (3. slika <3)

  5. vanchaaa says:

    genijalni ste.

    super mi je kako ste ‘zamijenili uloge’, p. u hlacama b. u suknji. :) ove hlace su mi prekrasne, takve chaplinovskog kroja u crnoj boji trazim vec dugo, a nikako naci…

    kod blacka mi uopce nije problematicna duljina suknje, vec bih ja samo izbacila kosulju van… skuzila sam da je to cesti problem u kombinacijama suknje i kosulje, kada je suknja duga, onda nekako odgovara da kosulja bude uvucena, dok mi je kod svih kracih (izuzev onih uskih ili pencil kroja, koje i zahtijevaju drukciji tretman, a mozda i drukciji tip kosulje) nekako puno ljepse vidjeti da kosulja pada preko, zbog proporcija.
    i cizme su mi odlicne. gledam ovaj model vegetarian shoes vec dugo i dvoumim se zbog omjera cijene i kvalitete, ali kako nisam uspjela naci nista slicno (a da nije od prave koze), sve mi se cini da ce ove zime napokon biti moje. :)

  6. black1888 says:

    Koliko komentara! :D
    Čim nabavim maksi suknju, bit ćete obavješteni. :)

    @vanchaaa cijena definitivno opravdava kvalitetu. Moje su stare par godine, a skoro su kao nove. :D

  7. Glorija says:

    super ste <3 i slike su odlicne
    ali P, tvoja frizura mi je tako krasna, da mi dodje da se osisam <3

    • ptrkrl says:

      trebala si me vidjeti kak cendram prije dva tjedna. :D nemoj se sisati. :D da, preporodit ces se i neusporedivo je lakse i super ce ti stajati, ali ta tvoja kosa… <3


Leave a Reply

