OUTFIT_071012

Image

cc CROATOR

preview outfita koji sam nosila sinoc na trecoj veceri cro a portera. black je bio u suknji pa sam ja odlucila obuci muske hlace. alerija me natjerala da ih kupim na hrelicu, iako sam znala da ce mi biti preprevelike. srecom, vunene su pa su se stisle u pranju. :)

2 Comments on “OUTFIT_071012”

  1. T. says:

    Lijepa si jako <3
    A ove hlače su me sjetile na moj omiljeni par hlača s faxa…sjećam se da su mi bile puno preskupe, pa sam radila na faxu 10ak dana (fotkala za iksice) kako bih ih mogla kupiti bez žicanja ikoga…bile su skoro isti kroj, samo nekakav grubi debeli lanasti materijal, i nosila sam ih ponosno baš ovako frajerski, uvijek s rukama u džepovima, dok se nisu raspale :)

  2. prekrasna si mi u ovome
    svaki detalj mi se sviđa, a cjelina pogotovo :)


Leave a Reply

