OUTFIT_051012m

cc CROATOR

Čizme: Vegetarian Shoes | Hlače: DIY | Torbica: DIY |Dodatak za remen: vodilica za pse | Majica: Benetton | Rukavice: Adžaja

Prva večer Cro-à-portera. Outfit vuče inspiraciju iz kolekcije jesen – zima Raf Simonsa iz 2007. godine. Vani je bilo hladno, pa sam to uzeo kao izliku da napokon obučem stare tatine hlače koje sam preradio. I hvala jednoj osobi na poklonjenom blazeru.

6 Comments on “OUTFIT_051012m”

  1. vanchaaa says:

    sve je super, al najvise mi se svidjaju detalji – torbica i lajna! :)
    (a ja bas i nisam osoba od detalja) :D

  2. samotna šetačica says:

    Odlično! :) Torba je divna. Definitivno nešto što trebam u životu. <3

  3. black1888 says:

    Hvala. Volim improvizirati s dodacima, i drago mi je da vam se sviđaju.

  4. Bogomoljka says:

    divan si! nista ne bih oduzela ni dodala.keep up a good work!

    nisam znala da Taja radi takve rukavice. bas cu si morat uzet jedne.

  5. T. says:

    Odlično je (i) ovo, super ti stoji :)

  6. ptrkrl says:

    i ja sam shvatila da mi treba puno blackovih detalja u zivotu :D samo sam dosla reci da je kombinacija izgledala puno bolje u zivo. u laubi je bilo uzasno svjetlo, pogotovo za fotkanje crnih kombinacija.


Leave a Reply

