D.I.Y._Košulja s perlama

Inspiriran Givenchyjevim košuljama s kristalima, a u nedostatku novaca za original, odlučio sam se pozabaviti šivanjem perlica na košulju. Pustolovina je trajala nekoliko sati, ali bi ovaj tutorial to trebao smanjiti; budući da sam nešto vremena potrošio pokušavajući koješta dok nisam došao do krajnjeg uzorka koji se nalazi na slici.
Alat kojeg sam koristio je:

  • konac,
  • igla,
  • ravnalo i
  • tri vrste perla.

Započeo sam sa šavovima na ramenima koji su mi služili kao vodiči za daljni rad. “Povukao” sam linije označene brojem 1 na oba ramena. Preporučujem označivanje koncem, ili nečim što se lako kasnije ukloni (nikako ne olovka). Nakon toga sam presavio košulju spajajući te linije, i dobio liniju 2 koja se nalazi točno na sredini leđa. Isti postupak slijedi i za liniju 3; presavijete košulju spajajući linije 1 i 2, označite sredinu. Svakako preporučam da napravite isti broj linija, jer—ma koliko komplicirano izgleda na slici—u stvarnosti će izgledati puno skladnije.

Između svake postojeće linije sam napravio još jednu. Ovaj puta sam jednostavno ravnalom odredio gdje je središte i označio sve dodatne linije.

Ravnalom sam podijelio svaku liniju iz prve skice na 4 jednaka dijela. Ovo sam odmah označio perlicama koje sam zašio po uzorku iz sljedećeg koraka.

Na skici se nalazi uvećan dio uzorka. Uzorak se ponavlja, tako da trebam objasniti samo tri linije. Radio sam red po red, ali izbor je na vama.

U zadnjem redu naizmjence idu dva lika. Nisam posebno vezao svaku perlicu, nego sam ih ostavio u paru. Red iznad toga sve su perle srednje veličine. Iznad toga naizmjence ide jedna srednja, pa tri male. Oba reda iznad toga su sve male.

Primjetite da sam u drugom redu perlice stavljao na 1,5 udaljenost nego inače. Bila bi prevelika gužva, tako da sam samo smanjio broj perlica. U prvom redu sam perlice stavljao na dvostrukoj udaljenosti.

Isprike na zgužvanoj košulji (i slaboj vidljivosti perlica; bio je mrak).

photo: Robert Bernat

2 Comments on “D.I.Y._Košulja s perlama”

  1. Doli says:

    predobar je rezultat ;) super je kosulja! i prosli put zaboravih tebe nahvaliti, bas ste inspiracija, blog je naprosto divota :)


Leave a Reply

