OUTFIT_101012

top: my pet square |sorc: vintage+ d.i.y.

pad temperature, a slijedom toga i nemogucnost izlaska s mokrom kosom dovele su do nuzne upotrebe fena i XXL bad hair day situacije.

hlacice sam nasla u podrumu kod mame i tate. prije 20+ godina bile su moje najdraze bermude. siroke i do koljena. :)

kombinaciju bez pelerine, s drugom torbom i foticem prek ramena, nosila sam na kratko i u nedjelju, pruzajuci podrsku svom fotografu, maratoncu i lovcu na svjetlo. <3

2 Comments on “OUTFIT_101012”

  1. Petra says:

    ma kosa ti je super! :) mislim da sam te vidjela u nedjelju bez pelerine ;) a outfit je odličan, sviđa mi se jako što imaš svoj “ja” i svoj posebni stil, zaista iskačeš iz mase slično obučenih cura u ZG (u koje i ja spadam, heh), pravo si osvježenje ;)

    • ptrkrl says:

      kosa izgleda super, jer sam izbirsala sve vizualne dokaze koji potvrdjuju suprotno. trebala bi i tu recenicu, haha :D
      prepoznamo se drugi put ;)


Leave a Reply

