OUTFIT_121012

pelerina: mak | sako: vintage benetton + d.i.y. | suknja: d.i.y. | torba: forever21

sako sam prije nekoliko godina kupila na hrelicu. imao je dva smedja gumba, koji su me u kombinaciji s ovom nijansom zelene, asocirali na uniforme sumskih radnika. iako napravljen od vune, sako nije ispunjavao svoju funkciju grijanja zbog prevelikog otvora sprijeda. imala sam hrpu velikih crnih ziherica, odsila sam gumbe i to je to. toliko jednostavan d.i.y. da ni ne treba upute. :)

10 Comments on “OUTFIT_121012”

  1. Darija says:

    predobro. sako je savrsen <3

  2. ma di si nabavila crne ziherice? :D

    lipo ti stoji ova nijansa zelene, još bi ti ja stavila oni tvoj zeleni ruž
    :*

    • ptrkrl says:

      u zagrebackoj nami. prodaju po komadu. ;) vodim te kad dodjes.
      namjeravala sam staviti tamnoplavi, zaintrigirala me ta kombinacija boja u Stine Riis za h&m kolekciji, cak i na salu ima tamnoplavih pruga, ali… :izlike:

      • kmuu…kako sad stvari stoje to će morat malo pričekat :/
        ALI
        dogovori stoje :D
        tamnoplavi isto super zvuči, možda još čak i bolje

  3. Glorija says:

    super izgleda jaknica ovako sa zihricama <3
    mislim da bi ti maknula shal, ostalo mi se svidja :D

    • T. says:

      I ja sam baš ovo pomislila; ili ga maknula, ili zamijenila nekim većim :)
      Sva si slatka – posebno kad se smiješ :)

      • ptrkrl says:

        meni se super uklopio u taj neki brit vibe film koji sam zabrijala, ali svakako cu isprobati i ostale prijedloge. :)

  4. vanchaaa says:

    petra, i meni! :) ne bih nista mijenjala.
    obozavam ovu zelenu i presretna sam sto je ove jeseni po svim ducanima.
    i super mi je sto se vide kockice iste na salu, lijepo komplementira sakou,
    a da nije previse matching (sto se meni cesto dogodi). :)

  5. samotna šetačica says:

    I ja bi – da baš izmišljam – stavila neki masivniji šal, ali ti si tako slatka u ovome da zapravo nije potrebno ništa prepravljati! :)

  6. […] Ovaj sako je bio savršen po svim meni bitnim detaljima, osim što sam se sa smeđim gumbima osjećala kao šumarica. Skinula sam gumbe i umjesto njih iskoristila ziherice. Dio oko vrata je moguće ljepše namjestiti, ali zbog prijetnje nestanka svjetla, nisam imala vremena pozabaviti se s tim detaljem malo bolje. Već ste ga vidjeli u kombinaciji s crnim zihericama ovdje. […]


Leave a Reply

