ON OTHER_No Logo

knjiga koju trenutno citam i koja zasluzuje apsolutne preporuke iako sam dosla tek do pola i vec imam zakasninu u knjiznici. :D
nije dosadna ni teska, vrlo je intrigantna i zanimljivo pisana.
glavna tema je branding kroz koju se indirektno provlace teze alter-globalizacijskog pokreta. kako u jednoj recenziji kazu, svojevrsni manifest za promjenu. :)

kaj vi citate i preporucujete?

4 Comments on “ON OTHER_No Logo”

  1. T. says:

    Uh! Ovu knjigu sam čitala nekad davno, ali je (zbog nekih tadašnjih obveza) nikad – sramim se priznati – nisam završila. Ali dobro si me sjetila, mogla bih baš :)

    Ja čitam Hannah Arendt (The Human Condition i On Revolution) po ne znam koji put, i usput Foucaulta – trenutno kolekciju intervjua, a nadam se uskoro malo i o psihijatriji :). Super je, ako dosad nisi čitala svakako preporučam – oboje su nekako ‘non starters’ za ono za što meni trebaju, ali su uvijek odlično štivo :)

    • ptrkrl says:

      on revolution zvuci kao nesto sto bi mi super sjelo trenutno. hvala na preporukama, uvijek su dobrodosle ;)

  2. m says:

    No logo je izvrsna knjiga i jedan od razloga zašto izbjegavam kupovinu odjeće općenito, te pazim na zemlju porijekla. Nakon No logo logično slijedi Doktrina šoka iste autorice, samo budi 100% načisto sa sobom da to želiš pročitati, mene je ta knjiga razbijesnila jedno 10x više nego No logo… A što je najgore, tu si fkt bespomoćan :/

    Za podizanje raspoloženja uvijek preporučam knjige o bendovima – Get in the van ili Our band could be your life za početak :)


Leave a Reply

