OUTFIT_231012


sal: h&m | hlace: hrelic | cipele: creepers underground | torba: tamara bombardelli

vestu sam naslijedila od zene zvane nada. umrla je prije nekoliko godina u dubokoj starosti i mojim roditeljima ostavila sve sto je imala, nesto odjece i puno knjiga. bila je vrlo obrazovana, tecno je govorila nekoliko stranih jezika i nije imala djece. s 50 godina se rastala od muza i odlucila putovati svijetom. legenda kaze da je samo na tibetu bila cak 27 puta. :)

10 Comments on “OUTFIT_231012”

  1. T. says:

    Divno je sve, ali najbolja mi je priča o Nadi, koja zvuči kao da je imala odličan, ispunjen život :), a bome i njena uspomena živi kroz stvari koje je ostavila. Genijalan je i šal, a i torba – u moru domaćeg dizajna koji me se dojmio manje ili više, lijepo mi je kad netko zna selektirati ono što je (njemu) dobro, i to uklopiti u svoj stil, a tebi ova torba savršeno paše :)

  2. black1888 says:

    Torba!!!

  3. jel to ta torba šta si štedila za nju? :misli: :D
    šema je ovaj šal

  4. Doli says:

    ovo je naaaj ikad i naj od tebe na blogu :))))))

  5. Glorija says:

    uuuuuuuuu torba je preeeeeeeedobra <3
    shal mi se isto svidja, jel to nova kolekcija?
    nada <3


Leave a Reply

