OUTFIT_261012m

| Suknja: DIY | Torba: Bayanhippo | Majica: Zara | Pulover : H&M + DIY | Lančić: DIY | Naušnica: DIY |

4 Comments on “OUTFIT_261012m”

  1. samotna šetačica says:

    Gornji dio mi je super, na donjem mi nešto ne štima… Mislim da je stvar u tome što je kroj ravan pa još s obzirom na tvoju visinu (a sa slika dobijem dojam da si poprilično visok) sve skupa izgleda malo preizduženo. Možda bi blaga A-varijanta bila bolja. :) No priznajem da je to do mog izrazito subjektivnog dojma, jer ni inače – ni na dečkima ni na djevojkama – ne volim osobito suknje potpuno ravnog kroja, silueta s njima izgleda nekako neprirodno.
    Kad već izmišljam, promijenila bi ti i torbu, u neku frajerskiju crnu, jer mi kosa, naušnica i ogrlica vuku na neki rock/goth i bilo bi zanimljivo da si se u tom smjeru dodatno poigrao dodacima. :)
    No, jako mi je zanimljiv tvoj stil i uvijek se razveselim novom postu! :)

    • black1888 says:

      Hvala na komentaru. :D
      Suknja je blagi A-kroj, ali nije dovoljno široka. Možda se vidi na onoj bočnoj slici da se radi o blagom trapezu.

      Sve u svemu, cijenim konstruktivan komentar. :)

  2. Bogomoljka says:

    komba je fantasticna – puno bolje ti funkcionira /kao što sam primarno i mislila/ maxi skirt, nego mini koju si imao u postu s fešn vika. jedino bih ti torbu promijenila u neku malo “agresivniju”, bas kao sto je i samotna komentirala.ova mi bas jako odudara od smjera kretanja ostatka odjece.
    tako mi je drago da ste otvorili blog. s gusztom kliknem svaki dan da vidim ima li novopost koji.

    • black1888 says:

      Sad ste me natjerale da malo mislim o torbi. :D Nemojte me držati za riječ, ali možda padne kakav DIY oko toga. :)


Leave a Reply

