ON OTHER_Beetlejuice

Beetlejuice, iliti Bubimir kako smo mi to preveli. Jedan od prvih filmova Tima Burtona koji sam gledao; ako zanemarimo animiranu seriju, naravno. Iako je to bilo prije nekog vremena, detalj koji mi je ostao urezan u pamćenje bio je specifilčan stil kojim je film odisao. Bilo je to nešto mračno, nadnaravno. Nešto što me zadivilo.

Lik koji je tada na mene najviše ostavio dojam bila je Lydia. Emocionalno najosjetljivija osoba u filmu, što je odgovaralo i njenom vanjskom izgledu. Usto je bila i jedna od rjetkih tinejdžera koji u tom stilu ne izgledaju djetinjasto. Editorijal inspiriran njom fotografirao je Matthew Shave za Karen Magazine.

Osim Lydije—i ostalih likova—izdvojio bih i samog Bubimira. Pomaknuti duh neobičnog izgleda s odličnim smislom za modu (sjetite se samo vrtuljka na glavi). No, ako izdvojimo njegove ‘ličnosti’ (likove čiji je oblik zauzimao), njegovo klasično crno-bijelo odijelo je nešto što nam svima treba. Nedavno je Marc Jacobs predstavio novu kolekciju koja me osobno asocirala na Bubimira. Preporučam da i to pogledate (ako već niste).

Za kostimografiju je bila zaslužna Aggie Guerard Rodgers, koja je s Burtonom surađivala i na Pee-wee’s Big Adventure. Nakon toga je suradnja prestala i netko drugi je zamijenio njenu ulogu. O tome više drugi put

Leave a Reply

