OUTFIT_041112

| djemper: hrelic | suknja: second hand |

kad pripadas prosjeku tj. vecini i nosis standardne velicine u rasponu od S do L, odjeca raste i na drvecu. doslovno. kozna suknja s fotke je visila na grani u mojoj pretprosloj ulici. kad nisi dio tog prosjeka i neki dio tvog tijela ili cijelo tijelo nosi prefiks pre, trazenje odjece postaje nocna mora. za razliku od mene kojoj odjeca mora zadovoljiti 101 kriterij i to samo zato sto imam toliko izbora, neki ljudi imaju samo jedan jedini zahtjev.
pokusavam zamisliti kako bi mi bilo da nosim cipele broj 42 ili da sam natprosjecno visoka pa sam u konstantnoj potrazi za kosuljom s dovoljno dugackim rukavima. po mogucnosti strukiranom.

5 Comments on “OUTFIT_041112”

  1. makyca says:

    Prva asocijacija na outfit: Donnie Darko! Ovo sve skupa je totalno pomaknuto i blesavo. Sviđa mi se kako tvoj “modni mozak” radi :).

    makyca s foruma

  2. T. says:

    Preslatka! :)
    Ja bih ti samo uši skinula, jer mi je ova kombinacija nekako nježna i mekana, ne treba joj ni dodataka ni ironije ni otkačenosti :)
    Pulover <3

  3. Nikolina says:

    oh, kad bi ja ovako znala slagat boje :)
    pulover se krasno slaze s tom prljavo rozom bojom. super mi je sto su dodaci crni i grubi kao opozit ostatku u kombinaciji.

  4. džempa je divna <3 boja i boje prekrasne
    jedino me ovo nešto na suknji pri dnu malko bode u oči.

    edit: da, možda bi ti i ja ode skinila uši, hmmm

  5. Glorija says:

    ja ti nebi skinila usi <3 meni su bas krasne i lipo idu na ovo :) nisu mi ni ironicne ni otkacene kako xavi kazi :ne zna:
    super ti stoji ovaj ruz, njega uvik nosi <3
    odlicno sve skupa


Leave a Reply

