OUTFIT_161112

| frak: krojacki salon jure | hlace: vintage lee | cipele: irregular choice | torba: tamara bombardelli | top: mmm X h&m | ruz: illamasqua apocalips |

time can be funnyin dreams

7 Comments on “OUTFIT_161112”

  1. Glorija says:

    neobicno mi te viditi u ovakvom izdanju :F
    ali svidja mi se <3 frak pogotovo

  2. Glorija says:

    hahahhaha da, vidila sam sad onaj neki ljetni :D
    svejedno mi je nekako netipican za tebe :F ali lipo ti stoji i lipo izgleda sve skupa

    • ptrkrl says:

      prije tri godine, kad je ovaj frak usao u moj ormar, nisam se skidala iz kombinacije njega i sirokih pidjamastih bijelih hlaca na crne tocke i bijele siroke trenirke u kombinaciji s niskim cb starkama. tak da je meni ovo jedna varijacija u nizu, al drago mi je kaj je tebi neobican. ne bih se zeljela ukalupiti i biti u skladu s ocekivanjima. sto bi ti rekla :ipanik

  3. samotna šetačica says:

    Ne vidim dalje od fraka. <3 :)

    Možda bi ja umjesto sock sweatera namjerno neku crnu košulju, da sve bude malo 'over the top' kad je već frak u pitanju, ali i ovako si mi krasna. :)


Leave a Reply

