OUTFIT_191012

| haljina: religion | remen: d.i.y. | narukvice: asos | ogrlice: oh tiger! + d.i.y. | cizme: cheap monday via ebay | ruz: illamasqua diablo |

7 Comments on “OUTFIT_191012”

  1. T. says:

    Divna si, i opet :)
    Ali ono što me apsolutno oduševljava je kako si uvijek lijepo ‘posložena’, s nakitom, s detaljima…to ne bi moglo biti dalje nego što jest od moje lijene nonšalantnosti (koja, priznajem skrušeno, povremeno graniči s odjevnim neredom), ali jako mi je lijepo za vidjeti kada je netko uvijek tako fino ‘posložen’ :)

  2. Nikolina says:

    pohvale svima na blogu.

    anti-fashion.

  3. samotna šetačica says:

    Meni je ova haljina san snova: htjela sam gotovo istu, ali nikada se nije realiziralo. :(

    Moram ti prestati govoriti kako si krasna, dosadit će ti. :))

    • ptrkrl says:

      kaj se dogodilo? :(
      naravno da ne moras :P

      • samotna šetačica says:

        Ah, klasika – dok sam ja čekala da ju Asos snizi ‘dovoljno’, rasprodala se. Sama sam si kriva. :)

  4. Nussha says:

    jako dobra haljina.


Leave a Reply

