ON OTHER_The Addams Family

Prije nekog vremena po prvi put sam gledao verziju filma iz 1991. godine. Znao sam otprilike što očekivati, jer sam upoznat s fenomenom obitelji Addams. No, predvidio sam jednu stvar – kostimografiju. Za nju je bila zaslužna Ruth Myers koja iza sebe ima zavidnu kolekciju filmova na kojima je surađivala.


Gornja scena je trenutak koji me potaknuo na pisanje ovog teksta. Trebao mi je pokoji trenutak da shvatim da se radi o poderanom kaputu, a ne o komadu koji je takav originalno zamišljen. Fasciniralo me što nešto tako jednostavno može izgledati tako dobro.




Lik koji je na mene ostavio najviše dojam je Gomez Addams. Oličenje muževnosti, a opet s tako istančanim ukusom. Istina, njegov se stil i nije previše odmicao od klasičnih oblika, no uzorci i kombiniranje me nisu ostavili ravnodušnog. Iako je samo lik iz filma, Gomez jasno pokazuje da se muškarci ne bi trebali bojati niti strahovati od malo eksperimentiranja s modom.




Od ostalih likova tu su i Morticia, Wednesday i Lurch. Ostatak obitelji je isto tako poseban, no malo manje što se tiče odijevanja.

One Comment on “ON OTHER_The Addams Family”

  1. hiPop says:

    uvek inspiracija za maskenbal!


Leave a Reply

