OUTFIT_021112

onotherskin0211122869

| rajf: topshop | jakna: zara second hand | torba: tamara bombardelli | haljina: h&m fashion against AIDS via ebay | cizme: dr. martens second hand |

trebala je proci cijela godina kako bi ovaj rajf postao vise od ukrasa. potrgan je u jednoj ruznoj prici. kad ga popravim nosit cu ga kao podsjetnik da uvijek slusam intuiciju. lekcija naucena.

3 Comments on “OUTFIT_021112”

  1. rado bih vidila outfit sprijeda :) a bome da i M. više posta svojih outfita ccc
    vidila sam te sinoć u Domu sportova iz daleka :stalker: nadam se da ti je bilo super kao i meni

    • ptrkrl says:

      sprijeda nekom drugom prilikom. ;)

      bilo mi je fantasticno na letu 3. s hladnog piva sam morala otic, nisam ih mogla slusati. :(

      blackove fotke ce biti cesce kad nadje svog osobnog fotografa. organizirati fotkanje dok mrak pada u 4 sata nije bas tak jednostavno. :/
      zadnji put smo se fotkali u 7 ujutro, prije neg fotograf ode na posao :O

      • da… skroz sam zaboravila na činjenicu da je sad podne u 9 ujutro lol.. i meni je bilo fantastično na Letovcima, obožavam ih, fakat su šou napravili. HP mi je bilo dosadno, inače ih ne slušam, dečko i ja smo također otišli usred njih oko pol 1 ako se ne varam. ugl dobra večer :)


Leave a Reply

