OUTFIT_281112

onotherskin2811122896

onotherskin2811122909

onotherskin2811122913

onotherskin2811122943

| sal: h&m | jakna: martin maison margiela X h&m | top: american apparel | suknja: d.i.y. | torba: primark |

jednom davno kad smo zivjeli u nasem prvom, jednosobnom, podstanarskom stanu imali smo plave zidove i obicne, bijele, dosadne zavjese. jednog dana smo ih odlucili obojati s ostacima boje za zidove. kad smo se selili bilo mi ih je zao baciti pa sam napravila suknju. ovo mi je najdraza koju sam ikad sasila. podsjeca me na oblake.

4 Comments on “OUTFIT_281112”

  1. ajme predobar outfit. rado bih ga i sama nosila <3 najviše mi se sviđa šal (ili je to još jedan "lažni" šal u vidu suknje? :D) ak jest, još bolje muhahaha

  2. T. says:

    meni je najljepša (od svega lijepog) priča – ova ideja da ste išli obojati zavjese da vam stan bude ljepši mi je diiiiivna <3 :)

  3. ginger says:

    U ovo je skroz kul. Baš oblaci da :)


Leave a Reply

