OUTFIT_201212

onotherskin 1 (13 of 32)

outfiti za prihvatit izazov i spremno docekat smak svijeta, koji nitko od nas ne bi prezivio. proslavit zime, rodjendane i ljubavi. tulumarit kao da sutra ne postoji i regrutirat nove clanove u OOS ekipu. o svemu tome i jos puno vise nekom drugom prilikom.

onotherskin 2(4 of 32)

onotherskin 3(15 of 32)

onotherskin 4(22 of 32)

onotherskin 5(2 of 32)

onotherskin 6(27 of 32)

try1on| kosulja: martin maison margiela X h&m | hlace: martin maison margiela X h&m | cipele: dr. martens|

ptrkrl | top: d.i.y. | grudnjak: asos | suknja: d.i.y. | cipele: dr. martens|

black | kosulja: h&m + d.i.y. | ogrlica: d.i.y. | hlace: zara | cipele: starke +d.i.y. | tregeri: h&m|

onotherskin 7(25 of 32)

photo: janko bertoša

7 Comments on “OUTFIT_201212”

  1. T. says:

    Divni ste svi <3 ali T mi je ovdje naj, sa tim svojim krasnim samouvjerenim stavom i frizuricom :)
    P, tu DIY suknju bih ti odmah ukrala! :)

    • samotna šetačica says:

      Slažem se, divni ste! <3 Ja bi ukrala taj Asos top/grudnjak, odličan je! :)

      • ptrkrl says:

        hahaha, zamisljam kako bi to bilo da sam vas srela na cesti i da ste me stvarno opljackale. :D ostale bi mi bijele marte, najlonke, taj uski top i crne cipkaste usi, hmmm… :D

    • try1on says:

      zahvaljujem na ohrabrujućim riječima :)

  2. Glorija says:

    svi ste mi krasni <3 ali slazem se sa xavi, i meni je trylon ovdje naj. jako rijetko vidjam dobre outfite sa bijelim hlacama :)

    black in white, bez greske :)

    p, tako mi je zao sto nisam kupila taj grudnjak :'( po normalnoj cijeni mi je bio preskup, kasnije ni bilo broja :(

  3. hiPop says:

    jaojaojao, ja sam tako htela taj beli asos bralet (isti razlozi kao Glorija :)

    divni <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

  4. […] s konceptom ‘mladenke u bijelom’, dogodio se tek nekoliko sati kasnije, na tematskoj ‘bijeloj’ proslavi koju su za nas, ali i u razne druge i tuđe časti, organizirali divni D i V. Zaslugom I, P i H, […]


Leave a Reply

