OUTFIT_130113

onotherskin1301133594

onotherskin1301133585

onotherskin1301133603

onotherskin1301133633

| kaput: second hand | cizme: cheap monday via ebay | rajf: ebay | ruz: catrice oh juicy! |

jedan od onih dana kad snijeg poremeti sve planove pa moras napraviti nove. kombinacija za kratku setnju i pruzanje posljednje prilike ovom ruzu. kad nisam sigurna za nesto, onda testiram filing po kvartu.

onotherskin1301133645

7 Comments on “OUTFIT_130113”

  1. Lipo ti je ovo!
    Kaput ti je predobar! <3

    • ps. zašto?
      po meni ti ovaj ruž odlično stoji. tamni su ti isto odlično legli, ali ovaj ti baš daje neku svježinu licu

      • ptrkrl says:

        zato kaj ne koristim nikakvu podlogu trenutno i onda kad stavim takav neki ruz iam filing da sam sva crvena u licu. ma brijem. :D hvala. :*

  2. petriza says:

    paše ti snijeg. i uz outfit i karakter :*

    • ptrkrl says:

      uz autfit mora pasat, jer sam ga posebno prilagodila :D bunda snjeznog jetija ide van samo u ekstremnim prilikama. :P oces rec da sam karakterno hladna bičarka? :P

      • petriza says:

        oduvijek sam znala da utječeš na vremenske prilike :D. ja obožavam snijeg, potpuno je nadrealan, over-the-top, nezadrživ…nikako hladan :*

  3. doli says:

    predobro je ovo


Leave a Reply

