OUTFIT_261212

onotherskin2612123671

onotherskin2612123686

onotherskin2612123697

onotherskin2612123727

onotherskin2612123747

| kaput: miss selfridge | vesta: hrelic | suknja: zara | cipele: dr. martens |

kad ste ful intenzivno u nekom filmu, kao ja sredinom 12.og mjeseca kad sam spremala ispit iz umjetnosti 20. st., inspiracija je neizbjezna. moja odjeca i moje kombinacije su moj nacin izrazavanja. ovo sam namjeravala nositi na ispit da mi sluzi kao salabahter i podsjetnik na bijeli manifest i umjetnike koji su radili akrome.  plan je propao, isto kao i fotkanje. zato sam se danas izvukla iz kreveta i ponovo obukla. snijeg se savrseno uklapa u koncept.

malev016_opt

kazimir maljevič, suprematist composition: white on white, 1918.

 

 

15 Comments on “OUTFIT_261212”

  1. Plevna says:

    položeno, jel’ da?! :))

    lipa ti je ta suknja, super ide s tim martama, čini mi se da je podton idealan

    • ptrkrl says:

      podton hahahaha
      nije polozeno, jer me profesorica nije pustila na ispit. :rolleyes: uopce ne zelim o tome. bila sam toliko sokirana njenim objasnjenjem da sam ostatak dana provela buljeci u zid. doslovno.

      s druge strane, to vjerojatno znaci da ce biti još autfita inspiriranih umjetnoscu :D

      • Plevna says:

        svašta! :/ – držim fige da sljedeći put za inat rasturiš ko niko do sada :D

        ermm, slikaj se i onda kad bude :D
        btw haha, da, sad sam se i ja sitila da sam ja bila više nadrealistički raspoložena kad je meni to bilo :D

        :*

  2. xavierkat says:

    Ova suknja mi je jedan od ljepših zarinih komada u zadnjih par sezona, i tekstura, i materijal, i boja :) da je malo duža, bila bi i moja, ali na tebi super izgleda :)

    • ptrkrl says:

      bila je ljubav na prvi pogled, bas zbog boje i teksture, al sam uzasno dugo odgadjala kupovinu i na kraju ju uzela na snizenju. htjela sam raditi istu takvu samo s pravom kozom, ali nigdje nisam mogla naci alat za kruzice. postolari koje sam posjetila u potrazi za alatom nisu bili od pomoci. ni meni duljina nije idealna, al odlucila sam zazmirit na to i proradit na svojim nogama. :D nije da sam nesto poduzela, al u planu je :D

      • samotna šetačica says:

        Ma što fali nogama?! Nemojte da vas grdim, obje, za to zaziranje od ‘dužine’. :) :*

        Genijalna je suknja. Jedna od onih koje sam planirala useliti u ormar prije no što sam prestala kupovati u Zari. I krasno ju nosiš. :)

      • ptrkrl says:

        samotna, ne treba mene grditi. ja sam prva koja zagovara ljubav prema svim oblicima i velicinama. da ti odgovorim na pitanje, fali im malo treninga. samo to. ;)
        hvala :*

  3. Bogomoljka says:

    Inace zazirem od komada iz Zare (precijenjeni i nekvalitteni), al ovo bih odmah uselila u svoj ormar :srecedoneba) – vjerovatno je vise nema nigdje za naci.:(. I divna si – ko snijezna vila u prirodnom okruzenju :ljubaf:

    • ptrkrl says:

      i ja zazirem od zare iz istih razloga. mislim da je ovo trenutno jedini komad u mom ormaru koji sam kupila u ducanu. sumnjam da ces ju naci, to je proslogodisnja proljece ljeto kolekcija.
      hvala na divnom komentaru <3

  4. Glorija says:

    ipak si ju kupila <3
    krasna je suknjica i sve ostalo osim dzempera :hide:

  5. bajkovito <3
    divna je suknja, imam istu samo crnu od prije par godina.

  6. hvala ti na komentaru zgodna pumicarko !) drago mi je otkrit tvoj svemir.
    Magasica ili Galjerica :/
    odlicna kombinacija i da cijli koncept je osmisljen tako da odmah skuzi covjek da rijec o istancanim idejama ;)

    • ptrkrl says:

      i obrnuto ;)
      neg, ime i faca su mi poznati, prije bih rekla prek dude, neg prek navedenih profa. davno je to bilo, a ja sam senilna. :)

  7. hiPop says:

    bajkovita suknja, kao krljust neke ptico-ribe iz bajke, i all white marte(moj san uvek i oduvek), nema boljeg nacina da se objasni Malevich <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/


Leave a Reply

