OUTFIT_010213

onotherskin0102134048

onotherskin0102134052

onotherskin0102134061

onotherskin0102134125

| rajf: ebay | torba: tamara bombardelli | ruz: limecrime chinchilla |

nemam pojma koji je label na kaputu, moram provjeriti. kupila mi ga je mama jednog subotnjeg jutra kad smo setale ilicom trazeci kaput za nju. prosle smo pokraj izloga i nakon par metara stale i pitale jedna drugu jesi ga vidjela? odlucile smo se okrenuti i vratiti u ducan da ga malo ispipamo. bila su samo dva. uvijek me zanimalo tko je ta cura koja je kupila onaj drugi i dal cu ju ikada sresti u gradu. podsjeca me na davna i puno bezbriznija vremena. bilo je to prije nekih desetak godina. još sam isla u srednju skolu i bila predmet izrugivanja zbog oderanog kauca koji nosim. tada je to bio moj kaput za svaki dan. danas ga obucem kad imam potrebu pobjeci i osjecati se poput ruske princeze iz bajke.

onotherskin0102134119

6 Comments on “OUTFIT_010213”

  1. koja si ti kraljica. predivan je :’) nosila bih ga da nema ovo rozo čudovište nagurano na prorezima.

    • ptrkrl says:

      mene to rozo podsjeca na najdrazu igracku iz djetinjstva, rozo cupavo cudoviste zvano kundro :D

  2. samotna šetačica says:

    Obožavam kauč-pattern. :) Iako, da, nije baš najnosivija varijanta, što je vjerojatno razlog što ništa u tom patternu za sada nema u mom ormaru. :) (Tvoj je krasan, jedino bi ga i ja skratila za ovo čupavo čudo kao Voodoo Blonde.)

    • ptrkrl says:

      ma pojma nemate. :P
      btw, nemrem te zamislit u tom uzorku :D*

      • samotna šetačica says:

        Ni ja sebe, zapravo. Vjerojatno zato nikad ništa ni ne kupim, samo se divim izdaleka. :))

  3. Bogomoljka says:

    Bozanstven je. obozavam kauč patterne (a nemam niti jedan u ormaru :()

    i bez ovih rozih cupavaca ne bi bio ni upola tako dobar kao što je sada.

    Bogomoljka


Leave a Reply

