OUTFIT_100213

IMG_4880

moje prvo sjecanje vezano je uz putovanje i let avionom. ne znam dal su me ti osjecaji srece i uzbudjenja kao i pogled kroz mali avionski prozorcic zauvijek odredili, al putovanja sam oduvijek voljela. pakiranje sam s druge strane oduvijek mrzila. koliko god stvari nosila i na koliko god dugi put odlazila, uvijek se svede na bjesomucno odgadjanje do zadnjeg trenutka kad u ruci drzim popis stvari koje moram utrpati, jer sam jedino to bila voljna napraviti na vrijeme i bez stresa.

racunica je jednostavna. jedna haljina + par suknji + nekoliko tajici/grilonki + broj majici/vesti/donjeg vesa/carapa ekvivalentan danima na putu +1 od svega za svaki slucaj + obavezan par rezervnih cipela. svasta se moze dogoditi pa tako lijeva starka moze sasvim ‘slucajno’ zavrsiti u dunavu u nedjelju navecer, kad u beogradu ne radi apsolutno nista. tada ces se na moment pretvoriti u suvremenu pepeljugu i biti na rubu suza, jer moras kupiti ruzne, plasticne, bijele tenesice s rozim detaljima. dakle, sve osim cipela je podlozno promjenama, trenutnom raspolozenju kao i uvjetima u koje odlazim. svugdje postoje praonice vesa za neku sitnu lovu i to je rjesenje koje sam vise puta iskoristila.

drugim rijecima, usavrsila sam tehniku putovanja s malo stvari. iako ovaj put, moram priznati, noc prije nisam mogla odluciti dal uzeti vecu ili manju verziju sa sobom. osjecaj da smijem isfurati samo svojih 20 kila prtljage je bio tako nepoznat i tako primamljiv.

poseban problem u mom slucaju je putna torba. prije desetak godina kupila sam bekpek i od tada do prosle zime putovala iskljucivo s njim. on je imao veliku ulogu u racionalizaciji stvari koje bih nosila sa sobom. pogotovo zato sto sam ga dijelila sa svojim supu/a/tnikom te time kupovala putovanja neopterecena teretom i nepodnosljivo iritantnim zvukom plasticnih kotacica. kad smo se vratili s jednomjesecnog putovanja iz azije, moleci se cijelim putem samo da izdrzi i da se ne raspadne u dijelove, odlucili smo ga proslijediti nekome tko nece testirati njegove granice. s obzirom na nemoguce ideje i zahtjeve koje bi jedan tako vazan element putovanja trebao zadovoljiti, ne vidim nikakvo rjesenje u skoroj buducnosti. ovaj put je posluzio vintage kofer koji sam naslijedila, a sto ce biti sljedeci put stvarno ne znam.

IMG_4879

| kaput: miss selfridge | cipele: cheap monday | kofer: vintage |

5 Comments on “OUTFIT_100213”

  1. Etta says:

    Može link na cipele !

  2. Etta says:

    Hvala !

  3. ove fotke su savršenstvo *_*
    ja putujem uvijek sa šiloudom sranja od koji 20% ne koristim. osim kozmetike, nju potrošim odmah i svugdje :D

    • ptrkrl says:

      20% uopce nije puno ;)
      meni se to ovaj put dogodilo sa sminkom. konstantno je puhao vjetar tak da je kose i ruza bilo svuda po licu. pa sam jednostavno odustala. i od lakiranja noktiju kad sam skuzila da su u groznom stanju. :(


Leave a Reply

