ON OTHER_Rad Hourani, kolekcija 10

01
cc Imaxtree

Francuski Chambre syndicale de la haute couture (Sindikat visoke mode) ove je godine prvi put pozvalo Rada na predstavljanje kolekcije u Parizu, što je svojevrsni povijesni trenutak jer se radi o prvoj uniseks liniji predstavljenoj na tim tjednima mode. Događaj se održavao u Canadian Cultural Centre 24. siječnja ove godine.

Didier Grumbach, koji je već neko vrijeme na čelu Sindikata, u intervjuima je obrazložio da je u Radu prepoznao potencijal i ne sumnja u njegov uspjeh.

03

02

cc Imaxtree

Kolekciju sam pregledao par dana nakon što je održana, no na mene nije ostavila poseban dojam. Mogu reći da sam pomalo bio indiferentan prema svemu.

Kolekcija je svakako drugačija. Osim što je konceptualno izbrisana razlika muškarca i žene, vizualno se ne radi o prosječnom couture izgledu sa šljokicama, perjem i mnoštvom boja.

No, na prvi se pogled Rad nije previše odmaknuo od njemu karakterističnih slika: akromatičnost, geometrija… Za mene je ovo bila (skrušeno priznajem) samo još jedna kolekcija.

04

cc Imaxtree

Unatoč tome, iznova sam pregledavao kolekciju puno više puta od drugih njegovih. Možda sam samo očekivao aha trenutak, jer nepotrebno je reći koliko je Pariški haute couture tjedan mode velika stvar; a možda je u igri bilo i nešto drugo.

Bilo kako bilo, s vremenom sam počeo uviđati zašto je i ova kolekcija nešto veliko. Razlozi leže upravo u tome što je akromatična, geometrijska, i potpuno uniseks. Vrag je u detaljima, a detalji su oštre linije, krojevi koji podsjećaju na tehnike origamija, slojevitost i isprepletenost crnih i bijelih komada…

06

05

cc Imaxtree

Kritike nisu ne nedostajale i—iako neću davati svoj osvrt na njih—su mi jako zanimljive, a uglavnom se odnose na preveliko odstupanje od onoga što haute couture vizualno i konceptualno jest. Dio kritika se odnosio i na jeftin izgled tkanine.

One Comment on “ON OTHER_Rad Hourani, kolekcija 10”

  1. hiPop says:

    i sama sam pisala o ovome…ovde nije poenta da je kolekcija revolucionarna u Rad svetu, ovde je revolucija upravo u tome sto to nije jos jedna perjem i biserima nakicena kolekcija oskarovskih toaleta, to je granica koju je Rad pomerio…ja se samo nadam da ce napredovati, jer magija revolucionarnog momenta+konteksta ne moze trajati vecno….


Leave a Reply

