OUTFIT_110312

IMG_5052

IMG_5091

IMG_5103

ptrkrl | bunda: h&m | hlace: hrelic | cipele: irregular choice | torba: dioralop | top: SHS | rajf: 5 inch up X nelly |

plevna | đilet: shs | haljina: x nation | torba i remen: zara | majica: new yorker | čizme: miss sixty |

to be continued…

8 Comments on “OUTFIT_110312”

  1. ptrkrl says:

    vrijeme i mjesto nepoznati :D

  2. zašto izledate kao da vam je neugodno? :D
    difna ti je ova plavo prozirna maj’ca

  3. ginger says:

    Opaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

  4. Nataša says:

    Pratim Plevnu već dugo vremena, već sam joj rekla da sam prvi komentar na nečiji blog ikad ostavila baš na njen :) Meni jedan od najdražih naših blogova. Uglavnom, super ste, a posebno mi se sviđa ova tvoja bundica :) I tako mi je žao što nisam češće u ZG, zamišljam se kako trčkaram po Hreliću i sretna sam!

  5. ptrkrl says:

    pa ni ne trebas biti cesto. ja odem par puta godisnje :P


Leave a Reply

