OUTFIT_070213

onotherskin0702134490

onotherskin0702134429

| vesta: hrelic | suknja: zara | cizme: dr. martens second hand | ruz: illamasqua kontrol|

ovu sljokicastu divotu kupila sam prije par godina na hrelicu za 20 kn. to je najskuplji komad koji sam tamo ikad kupila i to nakon ozbiljnog cjenkanja. obozavam se cjenkati :D jako dugo nisam znala di i kad nositi sljokicastu vestu kratkih rukava, ali ove zime sam nasla hrpu prilika. izmedju ostalog i odlazak na hotelski dorucak. dan ranije istrazivala sam gaudijevu stambenu arhitekturu i slusala audio-vodice pa su mi se neki leitmotivi iz kuce batllo intenzivno motali po glavi.

8 Comments on “OUTFIT_070213”

  1. A oklen su tajice? :D Sviđa mi se vesta, jako. Volim tako svakodnevne kombinacije “skockane” jednim šljokičastim artiklom.

  2. ptrkrl says:

    tajice sam dobila na poklon i skinula etikete pa nisam sigurna, al rekla bih terranova…
    da, sljoke super pasu sa svakodnevnicom, odmah se sve cini nekako festive. :)
    btw, jednom davno me jedna profesorica strasna srusila na ispitu i bila sve skupa veoma neugodna. sjedila sam na filozofskoj plazi i skuzila da mi se noge svjetlucaju (imala sam neku jebenu kremu sa sljokama koju su kasnije prestali proizvodit) i odmah mi je bilo lakse i ljepse u zivotu. :D

  3. Plevna says:

    mislim da ti dove ima mlijeko za tijelo sa tim shimmerom
    dobra ti je ova lokacija

    znam da nemam kvalitetne komentare, haha, ali super mi je ovo. lipo nosiš taj ruž!

    • ptrkrl says:

      to je onaj ruz o kojem smo pricale dok smo kisnule, dakle hladna sam? :D
      kolko znam sad ima hrpa tih mlijeka sa sljokicama, al prosla su ta vremena. vise ne zelim biti posuta vilinskim prahom. :stara:
      kad nemas ‘kvalitetan komentar’ uvijek se mos ubacit u ‘kritike mood’ i rec nesto u stilu… zamijenila bih ti cipele s nekim crnijim. :) :*

      • Plevna says:

        haha, ne, ja i dalje mislim da si ti toplog podtona
        …i ja sam odguglala na vile…:starise:

        a kad nebi, sve mi je pic-mic

        ahaaa, šta je to narančasto? šta ti je to? :D
        eto :D

  4. ginger says:

    Odlična mi je ova kombinacija. Suknja je prekrasna.

  5. Nina Rendulic says:

    bok Petra ova kombinacija ti je bomba. Nema ljepseg od sljokica, govorim si od nedavne nabavke Anniel sljokicastih derby cipela…

    • ptrkrl says:

      drago mi je da smo te nagovorile i da si ih uzela! ;) sljoke na cipelama su mi mozda najdraza verzija sljokica. :) i hvala. :)


Leave a Reply

