OUTFIT_230313

onotherskin2303135158

| bunda: h&m | dolcevita: SHS | torba: topshop | suknja: vintage | cipele: cheap monday | ruz: illamasqua diablo |

sletila sam u barcelonu s nesto malo para i poduzom wish/shopping listom. svi izlozi bili su prelijepljeni rebajas natpisima, a ja sam iz nekog razloga odlucila da necu kupiti bas nista. ipak, na nekom trgu snimila sam komad metala koji me instant asocirao na svojevrstan choker, tako da se ipak nisam vratila bez neke opipljive uspomene.

outfit sam slagala kombinirajuci razlicite teksture materijala. to mi je trenutno jako napeto, zao mi je sto se ne kuzi bolje na fotkama. neke elemente sam pokupila od aristocatski, ciji stil mi je konstantna visegodisnja inspiracija.

onotherskin2303135176

9 Comments on “OUTFIT_230313”

  1. Lorna says:

    Sve mi odgovara, ali čemu tajice? Suknja sama po sebi ima nezahvalnu dužinu te mislim da bi ti neke guste štrample puno bolje odgovarale. :)

    Obuavala su san snova.

    • ptrkrl says:

      ma u pravu si, al nemam obicne guste crne strample i nikako da ih kupim. stavila bih neke druge tajice, al ove sam si opravdala clashanjem materijala pa mi to nabiranje nije ni najmanje smetalo. obuvala su stvarno zakon. vec gledam kako nabaviti najnoviju plavu verziju tih cipela :zubo:

  2. Glorija says:

    hvala P, lipo je bit inspiracija kul ljudima <3
    jako mi se svidja ovaj barca ogrlica :)
    ja bi isto plave <3 krasne su, ali su mi malo preskupe za plastiku :'(

    • ptrkrl says:

      nemoj mi to govorit ;( vidla sam samo fotku. nisam trazila cijenu, jer nisu u kratkorocnom shopping planu, a pretpostavila sam da su kozne. ko i sve ostale. :(

      • Lorna says:

        Ne razumijem sad – crvene su kožne? Ili?

      • ptrkrl says:

        crvene su lakirana koza. za plave sam nasla proturjecne info na netu. do toga da su koza do toga da su sinteticka koza. nespretno sam se izrazila. misleci na’sve ostale’ mislila sam na one crne koje glorija i ja imamo i koje su isto od koze. al recimo postoje i crne niske od ‘ponija’ i te su zapravo od tekstila.

  3. ginger says:

    Ajme ubola si ove crvene Cheap cipele? Super suuuuuuuuuuuuuuuuuu!


Leave a Reply

