OUTFIT_050213

onotherskin0502134194

| vesta: hrelic | haljina: ben sherman | podsuknja: terranova | cipele: cheap monday | ruz: illamasqua kontrol | lokacija: MACBA, barcelona |

ovo je moja haljina za putovanja. druzimo se vec godinama, jer ju je moguce nositi na milijun nacina i beskrajno prilagodjavati potrebama trenutka. kupila mi ju je mama na pocetku faksa. tih godina se nisam skidala iz nje. onda sam ju ostavila u djevojackom ormaru i zaboravila na nju do nedavno. morala sam odsiti vodoravne kozne trakice, jer su se raspale od starosti. ovo je jedan od tri nacina kako sam ju nosila u barceloni.

zanimljivo mi je kako zidovi u potpunosti brisu kontekst u kojem se nalazim.

kako nosim haljinu sad i kako sam ju nosila nekad.

onotherskin-berlin

berlin 2007.

7 Comments on “OUTFIT_050213”

  1. Lorna says:

    Ovo je prekrasno. Ti si jedina osoba za koju mogu reći da joj stoje sve boje ruža.

    • ptrkrl says:

      hvala <3 krasan kompliment, al moram ti srusiti iluzije ;) ne stoje mi crveno crveno nikako :(

  2. Na zadnjoj fotki izgledaš kao Merida Hrabra, onaj crtić novi, ako se tako zove. Najviše zbog kose :D Divan outfit btw.

  3. hiPop says:

    Volim kada nas neki odevni predmeti prate kroz sve faze razvoja…nista svestranije od male crne haljine,zar ne? :)

    +te CM cipe <3333

    http://hypemyhip.blogspot.com/

  4. petriza says:

    ah, berlin <3 tko te to slikao? :D


Leave a Reply

