OUTFIT_020213

onotherskin

|bros: dragou | ruz: illamasqua kontrol |

pare koje su bile namijenjene za novu dozu robe i ruzeva u barceloni, odlucila sam potrosit na ekstra dozu kulture. spiskala sam svu lovu na upadnice i bila sam sretna. bros koji je slucajno upao u kofer zbog potencijalnih mogucnosti kombiniranja s nekim komadima zavrsio je na kaputu još prvu vecer. bilo je hladno i puhao je vjetar, a ja sam u strci spremanja u zadnji cas zaboravila sal. odluka je odluka pa nisam htjela kupiti ni neko privremeno rjesenje za par eura, nego sam trazila alternativu. oko kojem je pukla zilica je najbolja metafora mog provoda tamo. cica mica gotova je barcelonska prica.

3 Comments on “OUTFIT_020213”

  1. samotna šetačica says:

    Kome trebaju krpice i kozmetika uz kulturu i (ja bi uvijek dodala) španjolsku gastronomiju! <3

    Predivno ti stoji ovaj ruž.:)

    • ptrkrl says:

      nemojmo se zavaravati, nisam ja blogerica bez razloga, trebaju meni i krpice i sminka :D ali bas to sto kazes, uz kulturu i gastronomiju, shoping mi se nije uklapao u budjet. :)
      xavi je jednom rekla nesto u stilu kad odlucis maknut stvari iz zivota, one same dodju. tako sam ja onu ‘ogrlicu’ nasla. <3

      a kaj se ruza tice, hvala puno! toliko je hladan da se uvjerim da mi ubije svo crvenilo na licu. to mi je super, jer sam prenemarna da se pudram.

  2. hiPop says:

    koliko te volim sa ovim ruzom <3

    +ko sisa zaru i mango, kada se toliko toga moze videti u Barci

    http://hypemyhip.blogspot.com/


Leave a Reply

