OUTFIT_150413

onotherskin1504136127

onotherskin1504136119

| haljina: cheap monday |majica: second hand | torba: tamara bombardelli | tenisice: h&m |

mala crna haljina je jedan od onih ‘must have’ komada koje kao treba imati u ormaru. moram priznati da mi je trebalo 25 godina da shvatim zasto. sad imam mini kolekciju crnih haljinica razlicitih krojeva i materijala. dugu verziju ove haljine sam vrebala godinu dana. jedva cekam da ju isfuram na golu kozu.

9 Comments on “OUTFIT_150413”

  1. Plevna says:

    Prekrasno!!! Takve haljine su najbolje. I ja ih želim sebi. Crnu i bijelu, kratku i dugu, uh :/
    Ali koja je ovo divota na nogama? <333

    • ptrkrl says:

      radit cu nekakav diy pa ces skuzit koliko je kroj jednostavan. ;)
      divota? poznavajuci tebe mislis na najlonke? :D neke prastare iz cini mi se tally wejl? nisam zicer. al kaj ti nemas skoro iste? :D

      • Plevna says:

        bravo za diy nadahnutost! ma kužim zapravo skroz kroj ali lijenost čini svoje :zubo:
        …da, da, najlonke :D, moje su više plavkaste :D

  2. Haha i ja kupila svoju prvu malu crnu prije par mjeseci tek :D U ha und emu, gore je bez rukava a dolje na A kroj.. Rado bih vidila tu ogrlicu iz bliza :) P.S. Može jedan inspirational post, kolaži komada koje voliš ili želiš, onaj Polyvore stajl, takvi su mi postovi supač :D

  3. xavierkat says:

    Najljepša haljina <3 drago mi je da si je ipak ulovila, u podjednako lijepoj kratkoj verziji :)

  4. Glorija says:

    ogrlica, haljina i clutch <3

  5. hiPop says:

    meni su ove dip dye najlonke genijalne, uz jedan all time klasik poput male crne haljine!

    http://hypemyhip.blogspot.com/


Leave a Reply

