OUTFIT_190413m

onotherskin1904136300

onotherskin1904136297

onotherskin1904136293

onotherskin1904136287

Nakon šivanja kilta, shvatio sam da imam premalo kariranih stvari u ormaru. Hlače su nekako uvijek bila prva opcija, ponajviše jer nikada nisam posjedovao crveno karirane punk hlače sa zatvaračima, čak ni kada sam imao irokezu koja bi išla uz njih.

Sada na njih volim gledati kao na spomenute hlače, unatoč tome što više nemam irokezu. No, i njihova prvotna namjena je ispunjena – dodavanje boje pretežito tamnom ormaru.

onotherskin1904136313

| Lančić: vodilica za pse | Hlače: DIY | Tenisice: Vans | Torbica: DIY |

6 Comments on “OUTFIT_190413m”

  1. OMG, ovo mi je tvoja najbolja kombinacija ikad. Predivno ti stoje boje, posebno crvena :)) karirano je podcijenjeno btw

  2. samotna šetačica says:

    Slažem se s Voodoo, odlično nosiš karirano! :)
    Jedino bi ti ja – baš zbog te neke ‘punkerske’ veze – obula starke ili marte/vegan shoes, umjesto vansica. :) Zapravo, kad razmislim, mislim da meni to ima ponajviše veze s općim dojmom o tome kako ti nosiš odjeću: imaš krasne, jake komade (hrabar uzorak, predivni detalji – super su mi i ‘ogrlica’ i torba…) i samopouzdano ih nosiš (sudeći prema slikama čini mi se da se baš osjećaš ugodno u njima!), pa mi ove vansice, nekako bez forme i ‘stava’, pomalo odudaraju od ostatka priče svime osim bojom i kombinacija baš traži neke ‘moćnije’ cipele. :)
    Ali prihvaćam mogućnost da jednostavno previše filozofiram. :)
    I ne mogu dočekati da vidim kilt. <3

    • black1888 says:

      Ma ne, cijenim tvoje mišljenje. :) Vansice tehnički možda i nisu dio punk supkulture, ali ih ja iz nekog razloga povezujem, pa sam se i zato odlučio na njih.
      Morat ću iskopati crne starke pa vidjeti kako to izgleda. :)

  3. hiPop says:

    ‘lancic’ je stroke of genius! <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/


Leave a Reply

