OUTFIT_190413

ONOTHERSKIN1904136210

| kimono: one teaspoon | bermude: hrelic+diy | torba: topshop |

kupila sam bermude za 2 kune pa sam eksperimentirala s bojama za tkanine i lakovima za nokte. morala sam ih testirati po kvartu. dok sam se oblacila za otic do ducana na hrpi neispeglanog vesa sam skuzila tatinu kariranu kosulju i zamotala ju oko glave. ta kosulja je bila kod mene, jer sam ju u neka davna vremena nosila oko struka i pravila se da je suknja. par sati kasnije sam kod susie buble vidjela pricu o uniqlo kolekciji za jesen/zimu i shvatila da je to to. necu tako skoro odvezati kosulje s glave.

ONOTHERSKIN1904136232

ONOTHERSKIN1904136227

btw, idem na put za dva dana i odlucila sam poslati 5 razglednica ljudima koji ovo citaju i koji najbrze na mail posalju ime, prezime i adresu. napisite mi i neku kratku pricu o tome zasto vi volite ili ne volite putovati ili primati razglednice. sto vas najvise zanima (kultura, gastronomija, priroda) kad odete nekamo i kamo bas jako jako zelite otputovati. napisite mi nesto na kaj cu se moci referirati. :)

ONOTHERSKIN1904136266

2 Comments on “OUTFIT_190413”

  1. Glorija says:

    meni se svidja kosulja nosena ko turban, al bi ju ja nekako drugcije zavezala :D
    bermude su kul ispale, koje su boje bile?

    • ptrkrl says:

      eksperimentiram s vezanjem :D
      bermude su imale sivo-bijele pruge. ostavila sam straznju stranu u originalnoj verziji, mos jedva skuzit na zadnjoj fotki.


Leave a Reply

