OUTFIT_190413m

onotherskin1904136170

onotherskin1904136200

Krenuo sam se upoznavati s kariranim uzorkom upravo na kiltu. Započeo sam ga negdje tijekom zime, a dovršio taman koji dan prije CAP-a. Doduše, radio sam ga u dvije faze, pa je u međuvremenu najviše vremena proveo zarolan u ormaru. Potrudit ću se nadoknaditi to.

onotherskin1904136278

| Košulja: unknown + DIY | Lančić: DIY | Kilt: DIY | Torbica: DIY | Cipele: Vegetarian shoes |

7 Comments on “OUTFIT_190413m”

  1. Glorija says:

    odlicno!
    pogotovo u pokretu

  2. Lorna says:

    Jako dobro! : )

    Zanimaju me cipele… Ima neka bolja slika? Ili link?

  3. Nikolina says:

    u suknje na muskarcima sam se zaljubila onog trenutka kad sam 2009 vidjela musku kolekciju Comme Des Garcons, zatim Yamamota, Owensa i Houranija.

    glorija je dobro napisala… kilt se super ponasa u pokretu.

  4. samotna šetačica says:

    Divno mi je ovo! :))
    Ovim postom si i službeno postao muškarac kome bih ukrala najviše stvari iz ormara da mogu (kilt i torba su mi genijalni <3).

  5. black1888 says:

    @Nikolina Šivanje svih tih faldi se isplatilo. :D

    @samotna Hvala. :blush:


Leave a Reply

