OUTFIT_260413m

onotherskin6447

Iako se volim obući sav u crno (tamno), ljeti—što zbog samih temperatura, a i činjenice da mi nakon tamne zime pomalo i nedostaju boje—to rjeđe prakticiram.

Ovo je zadnji u nizu slučajnih crveno-crnih outfita. Barem do sljedeći puta, jer je moja trenutna opsesija bakar.

onotherskin6441

onotherskin6445

| Košulja: Pull&Bear | Lančić: vodilica za pse | Hlače: DIY | Torbica: DIY | Cipele: Vegetarian Shoes |

6 Comments on “OUTFIT_260413m”

  1. Lorna says:

    Sve mi se sviđa, ali bih možda sat maknula. : )
    Nekako mi se ne uklapa.

    • black1888 says:

      Bez sata sam izgubljen, pa ga nosim stalno. Postao sam imun na njega toliko da i ne razmisljam o uklapanju u outfit. :D

  2. xavierkat says:

    Meni je ovo genijalno <3 U teoriji više volim tvoje 'pomaknutije' kombinacije, ali ova košulja mi je tako krasna i tako ti dobro stoji, da mi nikakva 'pomaknutost' ne fali :)

  3. Imaš dobre noge. :D Toliko od mene u ovom postu xD


Leave a Reply

