OUTFIT_210413

onotherskin2104136509

| kimono: one teaspoon | top:h&m | suknja: diy | bicke: h&m | cipele: creepers underground | ogrlica: oh tiger! |

jel vam se ikad dogodilo da vam neka blogerica ‘proda’ nesto? ili da ste par mjeseci totalno opsjednuti oko neceg i mislite da vam bas to uzasno treba u zivotu? to je moja prica s ovom ogrlicom. hvala ginger. :P problem je u tome sto se nikako ne mogu naci s njom sad kad ju imam. :/

ipak, nedjelja popodne, livada i ova romanticna suknja napravljena od starih neglizea djelovali su kao super par. medjutim, neplanirano smo zavrsili u sumi i planinarskom domu pa sam se cijelim putem, medju ljudima u trenirkama i gojzericama, osjecala kao da sam pala s marsa.

dobra strana price je sto napokon mozete vidjeti kako se ja uklapam u okolis, iako se fotka ne uklapa u koncept. :)

onotherskin2104136371

4 Comments on “OUTFIT_210413”

  1. samotna šetačica says:

    Ako se mene pita – uklopila si se savršeno: kao zalutala Snjeguljica s tim ogledalcem oko vrata! <3 :)

  2. ginger says:

    Apsolutno. Gle, Petra, ogledalo jest za*ebana stvar, ali si se super snašla. Ja isto ne znam što da radim s njim jer općenito imam problem s nakitom. Ali znam da ću ga opet negdje uklopiti :) To je dakle jedna od dvije stvari koje sam ti “prodala”? :)


Leave a Reply

