OUTFIT_250413

onotherskin2504136492

onotherskin2504136505

| haljina: vintage | remen: h&m x girl with the dragon tattoo | cipele: irregular choice |

prije 5 godina cesto sam nosila bedzeve s raznim porukama. jedan od najdrazih bio mi je velika verzija ‘ja sam u drugom filmu’ koju sam negdje zagubila pa sad nosim onu mini. podsjetnik na jednu divnu motovunsku pricu u kojoj sam sudjelovala prije nego je zbirka filip trade imala svoj prostor u obliku laube. <3 kad bolje razmislim tada tamo je pocela i moja ljubavna prica. <3

10 Comments on “OUTFIT_250413”

  1. Lorna says:

    LIjepo. :) Malo mi je kombinacija obična za tebe, ali i dalje mi se sviđa.
    ________

    Mene zanima Motovun… Razmišljam da bih mogla ove godine otići, ali me zanima ima li tamo tuševa? (koje pitanje :D )

    • ptrkrl says:

      hahahaha, kako si me nasmijala! :D kombinacija je tipicna za moje odijevanje prije godinu, dvije. u zadnje vrijeme malo vise eksperimentiram, zato mozda imas takav dojam. stavila bih tamnoplavi ruz, al sam morala obilaziti razne saltere pa sam odustala od te ideje.

  2. Odlično mi je ovo, nosila bih i sama cijeli outfit :)

  3. samotna šetačica says:

    Bile smo u Motovunu iste godine, čini se… :)
    (Moja malenkost i par godina za redom nakon toga, ‘radno’, na najboljem poslu na svijetu – volonterskom, u uredu za goste. <3)

    Slatka si mi, jako, u ovome. :)

    @ Lorna – ima tuševa, ali nemoj očekivati baš toplu vodu i luksuzne uvjete, jer toga definitivno nema. :D Kamp nije najuređeniji na svijetu. No, Motovun je tako krasno mjesto i za vrijeme festivala je prepun pozitivne energije – cijeli gradić živi i diše film i kulturu, skupa s festivalom <3 – da stvarno vrijedi otići i doživjeti to. :)

    • Lorna says:

      Hvala na odgovoru.
      Meni nije problem, ali mi ekipa malo cendra i zato se raspitujem.
      Ok, bitno da ima tuševa, a na +30 i nije bitna topla voda. : )

      Hvala još jednom.

      • samotna šetačica says:

        Nema na čemu. Nadam se da ćete otići i da nećeš ostati razočarana! :)

      • ptrkrl says:

        hej, isprike kaj tek sad odgovaram. ovo su bile samoobjave, nisam bila online.

        kao sto ti je samotna rekla, ima tekuce vode ;) nije bas cisto i uredno, al to je tako. ak se mozete nositi s tim, definitivno otidjite. meni je to najdrazi festival na kojem sam bila i sigurno se ne bih opetovano vracala da nije bilo bas toga o cem samotna prica… neke posebne energije.

        cendravu ekipicu potkupi s pricom o ooogromnom izboru prefinih rakija po prihvatljivim cijenama i zagarantirano dobrim provodom. ;)

    • ptrkrl says:

      meni je to bila zadnja godina cini mi se. prije toga sam bila 4,5 godina za redom. bas mi fali i sve si nesto mislim da se zaletim ove godine. makar na jedan dan. cini mi se da sam sad prestara za cijeli paket :D

      hvala kaj si odgovorila lorni, ja sam sad tek stigla sa svog tripa i pristekala se na zicu. :)

      • Lorna says:

        Nema frke, hvala i ovako. : )
        Upravo sam poslala za volontiranje, ako to ne upali, idem bez obzira.


Leave a Reply

