OUTFIT_021113

IMG_1058-Panorama

IMG_1877

nesto kao najava foto putopisa iz UK-a.

* … vode na youtube, a prelazak misem preko fotke otkriva odakle je roba

8 Comments on “OUTFIT_021113”

  1. Glorija says:

    ajme petra, divno je ovo <3 mix boja i materijala <3

    btw kod mene ne radi ovaj prelazak misem

    • ptrkrl says:

      pricekaj koju sekundu. ak i dalje ne radi, a zanima te nes, pitaj. nije da propustas nes. ;) probat cu to srediti.

      • Glorija says:

        radi :D prebrzo sam ja to odradila :F
        ma ne zanima, znam sve :F samo me mucilo to sto mi ne radi :F

  2. Lorna says:

    Meni je ovo jako dobro. : )

    Ja vidim odakle je roba. :P

  3. hiPop says:

    fenomenalno – ovako dobro spakovane teksture nisam odavno videla, Gustav Klimt bi bio ponosan :)

    xx

    http://hypemyhip.blogspot.com/

  4. ginger says:

    omg ovo je super!!!

  5. Plevna says:

    ooo
    baš si to lipo posložila (i kosu isto :D) <3
    malo bogatstvo :D, sviđa mi se jako

  6. ptrkrl says:

    hvala <3


Leave a Reply

