OUTFIT_091113m

onotherskin2295

onotherskin2294

onotherskin2296

onotherskin2297

Obična bijela košulja stajala je u ormaru na tavanu s ostalom “ničijom” robom. Kao jedan od predmeta koji (ako je vjerovati raznim must-have listama) čini muškarca, nikada nije ušla u izbor odjeće koju nosim. Barem do nedavno, kada sam ju obukao na suknju. Bijeli lak natjerao me da propitam svoj stav o njoj.

| Jakna: Bershka | Košulja: SH | Suknja: DIY | Torba: DIY | Cipele: Vegetarian Shoes |

7 Comments on “OUTFIT_091113m”

  1. samotna šetačica says:

    Kombinacija je bez greške, uključivo s bijelim lakom koji inače uopće ne volim, but you made it work! :) Ove falde kao detalj na suknji su me oborile s nogu. Krasno. :)

  2. petriza says:

    ovo je bas sjajno, maestralno u neocekivanosti! :)

  3. hiPop says:

    bela je savrseno androgina, zato sve funkcionise

  4. doli says:

    predobro !!!

  5. ptrkrl says:

    great minds think alike! super mi je kako smo dosli do vrlo slicnih, da ne kazem istih rjesenja potpuno neovisno. s tim da meni fali lak, torba i kragna, ali cak i metal oko vrata je tu. :D ful mi je zanimljivo pratiti tvoju stilsku evoluciju i usporediti prvi shooting i suknju koju si tada nosio za istu prigodu prije godinu dana. :)

  6. dust says:

    Hopping over from kingdom of style! Mislim da bi svet bio bolji kada bi vise muskaraca nosilo suknju.

  7. black1888 says:

    Malo kasnim (po običaju :o), ali hvala svima na komemtarima! :)


Leave a Reply

