D.I.Y._ Stari sakoi u novom ruhu

Malo smo zanemarili DIY kategoriju pa sam odlučila pofotkat outfite sa sakoima koje sam nabavila na Hreliću ili u SHS-u te na njima napravila neke sitne preinake. Primjeri su jednostavni, brzi i ne zahtijevaju spretnost s ručnim radom ni znanje šivanja pa se nadam da će poslužiti kao inspiracija onima koji iz ekonomskih, etičkih ili nekih trećih razloga ne žele kupovati novu odjeću ili nemaju ideju kako stare komade učiniti ponovo zanimljivima.

 

onotherskinIMG_2392

Ovaj sako je bio savršen po svim meni bitnim detaljima, osim što sam se sa smeđim gumbima osjećala kao šumarica. Skinula sam gumbe i umjesto njih iskoristila ziherice. Dio oko vrata je moguće ljepše namjestiti, ali zbog prijetnje nestanka svjetla, nisam imala vremena pozabaviti se s tim detaljem malo bolje. Već ste ga vidjeli u kombinaciji s crnim zihericama ovdje.

 

onotherskin2338

Ovaj sako sam kupila u splitskom SHS-u, donijela s kemijskog čišćenja i tek onda shvatila da je tkanina kod gumbiju oštećena i da su se stvorile rupice. Skinula sam gumbe i cijelom duljinom stavila (samoljepljivu) čičak traku. Dodatan plus ovog rješenja je to što se sako može zakopčavati prema potrebi, cijelom duljinom ili samo djelomično.

 

onotherskinIMG_2409

Ovo je još jedan ulov s Hrelića. U originalnom izdanju je imao puno dekoracija pa čak i ‘corsage’. U potpunosti sam ga lišila svih ukrasa te sam donji dio  ostavila nezavršen tako da konci mogu padati.

 

onotherskinIMG_2351

Ovo je prvi sako koji sam ikad kupila i nenamjerno uništila. Šivanjem šljokica pokušala sam popraviti dojam i spasiti stvar, ali na moju veliku žalost uopće ga ne nosim. Mislim da je došlo vrijeme za neku novu intervenciju, kojom ću ga vratiti u život.

 

onotherskinIMG_2378

I šećer na kraju. Moj najdraži sako iz ove selekcije. Vrlo kvalitetne izrade, savršene boje i muškog kroja. Taj zadnji detalj je onemogućio sve moje ideje o smišljanju nekog načina da ga zakopčam. Skinula sam ružne, zlatne gumbe i naljepila čičak traku. Tip: kad koristite čičak traku kao dekoraciju, birajte onu mekanu stranu, jer će vam se u suprotnom ljepiti na sve živo.

6 Comments on “D.I.Y._ Stari sakoi u novom ruhu”

  1. Glorija says:

    super post

    treci outfit mi je naaaaajlipsi <3
    i prvi je zanimljiv :) japanski djir :) volila bi vidit vise slika

  2. R says:

    Osjecam se uzasno nekreativno sada, ovo je tako genijalno!

  3. Lorna says:

    *.* Sve mi je odlično, ali mi je prvi najbolji. Sjećam ga se i iz onog starog posta, ali su mi ove ziherice bolje rješenje od crnih.

  4. xavierkat says:

    Slatkica :))
    Prva fotka mi je <3.

  5. Plevna says:

    aaaa, baza!
    ja navijam za sliku br. 2 (ali teška je bila borba :D)
    (i na toj slici mi djeluješ nekako najzrelije (?), nemam pojma :D, ugl, sviđa mi se)

  6. ginger says:

    mene kupio treći i četvrti outfit. posudi :F <3


Leave a Reply

